piątek, 5 grudnia 2014

Świąteczne zakupy - modelina fimo, recenzja sklepik dla was i inne

Z racji rozpoczęcia świątecznej produkcji pozwoliłam sobie na zamówienie materiałów ;) Nie mogłam się zabrać za recenzję, obecnie połowy tych rzeczy już nie ma :P
Najbardziej zależało mi na modelinie Fimo, na podstawowych ciasteczkowych kolorach oraz na pastelach, które strasznie mi się podobają :D


Cały komplecik czyli 7 kostek modeliny Fimo :D 
Zamówiłam ją na allegro ;)


Pastelowe Fimo effect - polecam! 

Ciasteczkowe kolory :D

A tutaj macie numerki, może się przydadzą :D
Udało mi się także kupić na przecenie świąteczne wstążki w empiku, a miętową w papierniczym :D




W Praktikerze nabyłam taki oto sztuczny śnieg, jednak nie mam pojęcia co z nim zrobić :D

Kupiłam tam także silicon, jednak nie sprawdził się za bardzo ( kosztował jedynie 8 zł)
Polecam silicon soudal - najlepszy ;)


Zamówiłam także na próbę obudowę :) Zamierzam ją ozdobić- efekt niedługo :)


Przejdźmy do sklepiku dla was :) Zależało mi głównie na foremce podstawa babeczki :) Było to małe zamówienie ( jak na moje możliwości ;p )
Przy okazji zamówiłam także lakier. Jest super wydajny i bardzo dobrze się sprawdza! Polecam ! Starcza na długo :)

Zamówiłam także bazę breloka oraz 3 x 5g modeliny fimo. Rozczarowało mnie trochę to, że jest tak byle jak wsadzona, i że nie jest w jednym kawałku :) I na dodatek w kolorze Sahara było pełno kurzu ( w środku ) co niestety utrudniało prace... 
Modelina na dole to Pluffy - jeszcze jej nie wypróbowałam, ale jest bardzo delikatna i miękka :)

I na koniec największe rozczarowanie czyli sposób pakowania modeliny - tragedia !
Sami widzicie, dodatkowo kruszyła się w rękach. Więcej nie trzeba mówić :)


Ogólnie polecam sklepik dla was, ma ciekawe artykuły, mnóstwo foremek ( sama mam ich pełno i polecam), strona jest przejrzysta. Jednak częste braki w sklepie i duże ceny to niestety minusy sklepu. Modeliny na pewno więcej tam nie kupię, ale foremki na pewno :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz